Засідання наукового гуртка Успішний управлінець

Цього року 15 вересня в Україні відзначають День HR-менеджера.

З цієї нагоди кафедра «Менеджменту, маркетингу та підприємництва» провела перше у цьому навчальному році засідання гуртка «Сучасний управлінець».

Розпочала засідання завідувач кафедри, к.е.н., – Мацера Світлана Миколаївна з привітань і зазначила, що в сучасних умовах менеджмент – це престижна професія, сьогодні не достатньо бути хорошим менеджером, мова повинна йти про перетворення менеджера на лідера, який здатен надихати, об’єднувати і вести за собою.

Також коротко розповіла про напрямки роботи кафедри на новий навчальний рік.

Про роботу наукового гуртка, графік, тематику, основні цілі та завдання розповіла к.е.н., доцент кафедри – Білецька Наталія Вікторівна.

 

 

Іванюта Павло Васильовичд.н.держ. управл., професор зазначив, що успіх організації ми пов’язуємо з діяльністю менеджерів, розповів про основні якості, якими повинен володіти сучасний менеджер та маркетолог.

На засідання були запрошені студенти наступних груп: М-201, М-191, ГРС-201, ГРС-191, ХТ-181, ПР-181, МНБ-211, МНБ-201, МБ-201.

Головною подією нашого засідання була зустріч з Оленою Глушкобізнес – тренером центру «Posterum» – заступником директора компанії «Sameta vodа»,екскерівником відділу продажу компанії «Alter Ego», яка провела тренінг на тему: «Time management: ефективні інструменти планування на кожен день».

Під час тренінгу студенти та викладачі дізнались, що означає управління часом для сучасної людини? Життєво важливе питання  – особистої ефективності та продуктивності.

Шалений ритм життя, великий потік інформації: як все встигати, як правильно керувати своїм часом?

Пані Олена чітко і дуже цікаво, а головне переконливо донесла до аудиторіі головні правила керування часом:

    1. Виділити серед всього списку ваших справ:

 – термінові/важливі.

 – термінові/неважливі.

 – важливі/нетермінові.

 – неважливі/нетермінові.

    1. Чіткий план роботи!

Вcтановити собі чіткий план роботи, як робити ці справи.

В якому порядку, яку справу робити і постановити собі чіткий дедлайн, коли їх закінчити.

Початок – половина справи” – казали давні греки.

Коли я тільки починаю щось робити, то вже все не так страшно. Я пішла по цьому шляху. І я його здолаю!

    1. Вміємо сказати “ні”!

Ні” всім, хто хоче забрати наш час на непродуктивні справи і розмови.

    1. Пишемо список справ!

Так! Старий добрий список справ! Керувати часом це – кожну справу максимально  дрібнити на окремі операції.

    1. Лягаємо спати сьогодні, а встаємо завтра!

Якщо втомились, залишайте справу і вголос скажіть собі – «на сьогодні все»… продовжу завтра, щоб організм розслабився і відпочив.

    1. Беремо це все і робимо!

Це і є справжні принципи тайм-менеджменту!

Це і є найголовнішим. Ваша самодисципліна, самовиховання. Не на словах, а на ділі бажання скласти план роботи, організовувати свій час, ставити цілі і досягати їх.

А просто прямо сьогодні впровадити все у життя.

 

По завершенню тренінгу студенти пройшли анкетування.

Підсумовуючи, зазначимо, що професія менеджера вимагає постійного вдосконалювання знань, розвитку практичних навичок, швидкого реагування на зміни, підвищеного інтересу до самоосвіти, високого рівня самодисципліни.

Тому приємним виявилось те, що студенти різних спеціальностей виявили бажання вступити до наукового гуртка: «Успішний управлінець», про що свідчить опитування!

Отож до зустрічі!

Відвідайте нас!

Корисні посилання

Інститут від А до Я

Банківські реквізити:

Вінницький кооперативний інститут

Наша адреса: м. Вінниця вул. Академіка Янгеля 59

ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614

р\р UA513006140000026001000014101

код ЄДРПОУ 01788042

Електронна адреса: admin@vki.vin.ua

тел.: (0432) 61-29-68, (0432) 61-23-71

Вінницький кооперативний інститут та Коледж економіки і права
21009, м.Вінниця, вул. Академіка Янгеля, 59

Офіційний сайт Вінницького кооперативного інституту та Коледжу економіки і права. Всі права захищені. © 2020