«СТАНДАРТ НЕДИСКРИМІНАЦІНОЇ РЕКЛАМИ»
20 – 21 лютого 2019 року в готелі Братислава в м. Києві за сприяння Української Асоціації Маркетингу та фінансовій підтримці Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні був проведений тренінг «Стандарт недискримінаційної реклами: методичні рекомендації щодо включення в робочі програми навчальних дисциплін». Активною учасницею якого стала завідувач кафедри маркетингу та підприємництва доцент Людмила Дибчук .
Тренерками даного заходу були – Ірина Лилик, президент Української Асоціації Маркетингу та Голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами Олена Бучинська. На даному заході обговорювались проблеми саморегулювання рекламного ринку задля протидії дискримінаційній рекламі в Україні, світові тренди в рекламі, а також питання розробки теоретичної та практичної частини лекції про недискримінацію в рекламі.
Була проведена вправа на рівень обізнаності викладачів з маркетингу з питань дискримінації в рекламі за ознакою статі.
Проведені практичні вправи – «Критерії дискримінаційної реклами», «Трансформація (перетворення) конкретної реклами із дискримінаційним змістом на креативну рекламу, що відповідає вимогам» та практична вправа «Дуель» (навички переконання та відповіді на запитання студентів). Проведена гра «Ерудит» та були сформовані аргументи, докази неефективності сексизму в рекламі.