Контактна інформація:
Адреса: вул. Академіка Янгеля, 59
Кабінет: 401а
E-mail:kafedra.managementVKI@gmail.com
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Кафедра менеджменту,
маркетингу та підприємництва створена на
базі об’єднання двох кафедр, які функціонували в складі Вінницького
кооперативного інституту: кафедри маркетингу і підприємництва ( з 2008 по 2020 роки кафедру очолювала кандидат
наук, доцент Дибчук Л.В.) та кафедри
менеджменту.
На сучасному етапі розвитку кафедра менеджменту, маркетингу та
підприємництва є однією з провідних
кафедр інституту зі статусом випускної і профілюючої з ряду спеціальностей.
Кафедра
здійснює підготовку фахівців освітнього
ступеня бакалавр спеціальностей 073 «Менеджмент», 075
«Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» та другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073
«Менеджмент» галузі знань 07 «Управління та адміністрування».
МІСІЯ кафедри – здійснювати підготовку фахівців, здатних
провадити на високому професійному рівні організаційно-управлінську,
інформаційно-аналітичну, освітню, науково-дослідницьку, консультаційну
діяльність в організаціях різних видів економічної діяльності, спроможних
конкурувати на ринку праці, формувати у майбутніх фахівців професійні
компетентності, уміння нарощувати та ефективно використовувати свій фаховий
потенціал, будувати своє майбутнє і досягати найкращих результатів у професії,
ставати лідерами в організаціях.
Кафедра спрямовує зусилля на підготовку
висококваліфікованих фахівців, які володіють необхідним рівнем професійної
компетенції в сфері стратегічного та операційного менеджменту та маркетингу,
ціноутворення, логістики, інформаційних маркетингових систем, маркетингових
комунікацій, підприємництва, торгівлі, біржової діяльності та інших актуальних
напрямів сучасного менеджменту, маркетингу і підприємництва, які необхідні для
успішної підприємницької діяльності в сучасній українській економіці.
Здобувачі вищої освіти кафедри отримують теоретичні й практичні
знання в сфері менеджменту, маркетингу, підприємництва, торгівлі та біржової
діяльності, здатних вирішувати проблеми
стратегічного розвитку суб’єктів господарювання; оцінювати ефективність
управління підприємствами різних форм власності та формувати кадрову політику;
організовувати реалізацію управлінських рішень та ділових контактів із
зовнішнім середовищем; формувати ефективну систему мотивації на підприємстві;
визначати оптимальні варіанти управлінських рішень для об’єктивних та
суб’єктивних можливостей розвитку підприємств з різними формами власності;
приймати ефективні маркетингові рішення; управляти конфліктами і створювати
сприятливий соціально-психологічний клімат в колективі.
Вагомим творчим здобутком кафедри є колективні
монографії, наукові публікації у вітчизняних виданнях, підручники та посібники, за якими навчаються
студенти ВНЗ економічного профілю.
Професорсько-викладацький склад кафедри є згуртованою
командою однодумців, об’єднаною професійними інтересами, взаємною довірою і
повагою. Кафедру менеджменту, маркетингу
та підприємництва очолює кандидат економічних наук
Пиріжок Стелла Євгеніївна.
Професорсько-викладацький склад кафедри менеджменту,
маркетингу та підприємництва
ПИРІЖОК Стелла
Євгеніївна – в.о. зав. кафедри, кандидат економічних
наук
ІВАНЮТА Павло
Васильович – доктор наук з державного
управління, доцент, професор кафедри
ДИБЧУК Людмила
Василівна – кандидат наук, доцент
ГАВЕНКО Михайло
Станіславович – доктор філософії, доцент кафедри
СОЛОЇД Олена
Вікторівна – кандидат економічних наук, доцент
кафедри
ПІТИК Оксана
В’ячеславівна – кандидат
економічних наук, доцент кафедри
ПИРІЖОК Стелла Євгеніївна – в.о.
зав. кафедри менеджменту,
маркетингу та підприємництва,
кандидат економічних наук