Шагінян Євгенія Альбертівна – викладач.

 Закінчила Тернопільський національний економічний університет (2009).

Спеціальність за дипломом – магістр з економіки підприємства.

Пройшла місячне стажування у відділі маркетингу Торгового Дому «Автоцентр Поділля» (2012).   

 

Найбільш актуальні публікації:

  1. Шагінян Є.А. Управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах ринкової економіки / Є.А. Шагінян, Л.В.Дибчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – Т. 4, № 6. – С. 151-154.
  2. Шагінян Є.А. Концепція формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств / Є.А. Шагінян, Л.В. Дибчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – Т.6, № 5. – С. 230-239.
  3. Шагінян Є.А. Оптимізація системи маркетингового керування комерційною діяльністю торгової організації / Є.А. Шагінян, К.Д. Якимчук // Регіональна бізнес-економіка та управління. Науковий, виробничо-практичний журнал Вінницького фінансово-економічного університету. – 2011. – С. 24-34. – С. 154-159.
  4. Шагінян Є.А. Економічна суть та ринкові переваги методу прямих продаж товарів та послуг / Є.А. Шагінян // Науковий вісник Вінницького кооперативного інституту «Держави світу та України у нових реаліях: соціальні, економічні, екологічні та правові орієнтири розвитку». Вінниця. – 2012 р.
  5. Шагінян Є.А. Теоретичні і практичні аспекти підготовки маркетологів у ВНЗ Нові технології навчання / Є.А. Шагінян // Наук. метод. збірник Інституту інноваційних технологій і змісту освіти. Мін. освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки: В 2-х ч. – Київ – Вінниця. – 2012. – Вип. 73. Част. 2.– С. 75-78.
  6. Шагінян Є.А. Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях / Є.А. Шагінян // Науковий вісник Вінницького кооперативного інституту «Проблеми розвитку економічних, соціальних, інформаційних зв’язків та кооперації», Вінниця. –2013. – С. 363-373.