Потрібно самому багато знати, щоб навчати інших”.
В.Короленко

 29-30 листопада 2018 року  у Хмельницькому національному університеті відбулася науково-практична конференція приурочена ХХ-річчю спеціальності «Маркетинг». Активним учасником заходу була завідувач кафедри маркетингу та підприємництва ВКІ доцент Дибчук Людмила Василівна.

Учасниками конференції були також відомі науковці з різних міст України: Крикавський Є. В. (м. Львів), Ілляшенко С.М. (м. Суми), Ковальчук С. В. (м. Хмельницький), Сагайдак М. П. (м. Київ), Бурдяк О. М. (м. Чернівці), Діденко Є.В. (м. Харків), Новицька І.В. (Полтава), Ковінько О. М. (м. Вінниця) тощо.

Актуальними були напрями дослідження сучасних трендів маркетингу вищої освіти, стратегій маркетингу готельних підприємств, закладів ресторанного господарства та сфери туризму, довіри споживачів до інтернет-майданчиків та страхових компаній та в цілому нові ролі маркетингу на сучасних підприємствах.

 В рамках конференції був проведений семінар: «Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством» на який учасники відправились до м. Кам’янець-Подільський. Найбільш пізнавальними були доповіді Ірини Лилик – президента Української Асоціації Маркетингу та Тетяни Кононович – спеціаліста відділу гендерної рівності Міністерства соціальної політики України, які презентували європейські механізми, що може використати місцева влада для попередження проявів дискримінаційної реклами.

Левова частка семінару була присвячена Фонду Імені Фрідріха Еберта в Україні, ключовою діяльністю якого є втілення в життя основоположних ідеалів та цінностей соціал-демократії: свободи, справедливості, солідарності.