Ось і промайнув тиждень маркетолога (22.10 – 26.10), який був наповнений різноманітними подіями.

Корпоративна фотосесія, яка нагадуватиме про теплі дружні відносини всередині колективу кафедри.

 

Засідання гуртка «Маркетолог» на тему: «Дослідження моделі Джозефа Овертона». Це теорія, за допомогою якої в свідомість навіть самого високоморального суспільства можна вкорінити будь-яку ідею.

 

На завершальному етапі підготовка до ІХ конкурсу Рекламних проектів у м.Хмельницькому, де наші студенти будуть піднімати актуальні проблеми війни, здорового способу життя, еміграції та інших глобальних проблем суспільства.

 

 

 

 

Студенти активно готувались до майбутньої науково-практичної конференції «Європейська інтеграція України: гуманітарно-правові та інституційні механізми».

 

- Бондарчук Аліна (група Мбп-171) підготувала доповідь на тему: «Розвиток фуд-туризму як маркетингового інструменту брендингу території».

- Мельник Дар’я (група ПТбз-181), тема: «PRIVATE LABEL як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації»

 

 

  

 Проведено тренінг на тему: «Маркетинг для немаркетологів». На якому кожен учасник міг проаналізувати наскільки він як майбутній керівник може швидко оцінити клієнтів і ринки, на яких працює компанія. 

 

P.S. А в цей же час 2 роки тому: