25 вересня 2018 року доценти кафедри маркетингу та підприємництва Л.В. Дибчук та О.В. Пітик відвідали XXII Міжнародну виставку реклами та маркетингу REX 2018 та XX міжнародну виставку сучасного друку Т-REX, які проходили в КИЇВ ЕКСПО ПЛАЗА. 

Цього року на виставці були представлені практично всі рекламні напрямки – Ambient,  Art, Craft, HandMade, POS, Print, Souvenir, Sing, Pack, Photo. 

Перелік експонентів переконує, що на українському ринку участь у виставці залишається ефективним інструментом маркетингу та допомагає залучати нових клієнтів. 

У цьогорічному переліку учасників – компанії, які дійсно є професіоналами в обраній галузі та здатні завоювати увагу навіть найпримхливіших споживачів.

 

Тож викладачі кафедри скористались чудовою можливістю поспілкуватися з найкращими представниками рекламної галузі. Зокрема, побували в спікер-зоні де розглядалися наступні теми:

«Мистецтво в рекламі: огляд синтез-трендів. Сувенір як арт-об'єкт». Н. Волошина, виконавчий директор, Асоціація "АВІРСУ".

«Нова роль меценатства. Зростання ролі соціально значущих проектів у системі маркетингу компаній. Власні арт-об'єкти як приклади іміджевої, репутаційної реклами і одночасно внеску в соціально значущі проекти». О. Соколинський, співвласник рекламно-маркетингового агентства "Спільна перемога", спортивний менеджер.

«Огляд резонансних проектів, що синтезують мистецтво і рекламу, в корпоративному секторі». О. Тодорова, засновник і президент Асоціації Корпоративних Медіа.

 

 

 

Чи можливий "Ефект Медичі" в Україні? Синтез і взаємодія креативних індустрій. К. Кузнєцов, офіційний представник Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions, продюсер Днів креативності в Україні та Форуму Креативних Індустрій.

«Соціальні / культурні об'єкти як спосіб нестандартної комунікації з довгостроковим ефектом». І. Медведєва, директор і власник, Рекламна компанія "Радуга".

«Аромат як інструмент мистецтва у рекламі. Маркетингові фішки, роль відчуттів, які впливають на підсвідомість. Ароматичні рекламні арт-рішення як взірці мистецтва». Х. Курганська, Founder and Managing Partner, Ol.factory.

«Нестандартні рішення в реалізації ідей у зовнішній рекламі та візуальній індустрії. Українська Асоціація візуальної індустрії». О. Столяров, власник компанії "Лука Галамар".

Насиченою була  і програма конференцій виставки. Зокрема, «Інновації в поліграфії» та «Інновації в пакуванні на REX», на яких були  представлені  найактуальніші новинки поліграфії та галузі пакування і розглядалися наступні теми:        

«Трансформації в поліграфічному бізнесі». Є. Шиляєв, директор з маркетингу, Konica Minolta Ukraine.

«Поліграфічний ринок: погляд у майбутнє». І. Холод, начальник відділу розвитку регіонального ринку поліграфічного обладнання, компанія Xerox.

 

 

«Дропшипінг у рекламно-сувенірному виробництві». В. Ліндрик, маркетолог, компанія "Ультрадрук".

«Технології квантового переходу у змінений ринок сувенірів та поліграфії». Поль Сергійович, незалежний експерт.

«Нові можливості в поліграфії з паперами Pergaphica і Color Copy». А. Гошуляк, фахівець з розширення ринків збуту, українське представництво компанії Mondi. 

Відвідування Міжнародних виставок збагатило новими знаннями та залишило безліч позитивних емоцій, зразків рекламної продукції для проведення практичних занять та приємних подарунків.