Студенти І курсу спеціальності «Маркетинг» вперше відсвяткували Міжнародний день маркетолога і серйозно замислились…

Хто ж такий «маркетолог»? Чим конкретно він займається?

Маркетологів поділяють на два типи:

  • Маркетологи-аналітики. До їхніх обов’язків відноситься рутинна робота зі збору інформації та проведення її аналізу. Саме аналітики займаються вивченням усіх стратегій конкурентів і динаміки продажів їхньої продукції після початку активної реклами. Далі вони узагальнюють дані  і надають висновки креативщикам.
  • Маркетологи-креативщики. Отримавши аналітичні дані, вони створюють концепцію, за допомогою якої і будуть просувати свій товар на споживчому ринку. Це не просто план однієї реклами, це стратегія ребрендингу, популяризації і т.д. Маркетолог створює нове ім’я та нові принципи для просувної марки.

Для того щоб глибше зрозуміти хто ж такі маркетологи, студенти відвідали сучасне підприємство «ПромАвтоматика» та прийняли участь у регіональному конкурсі реклами.

P.S. «Професія маркетолога – це гарант успішного майбутнього!»